Welkom op Berry-Up

Welkom op Berry-Up,

wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Mijn naam is Louise en ik ben 18 jaar.  Ik woon in een dorpje net onder Rotterdam. Dit schooljaar ben ik begonnen aan de opleiding Media, Informatie en Communicatie in Amsterdam. Maar genoeg over mij en meer over Berry-Up zelf!

Hier zal je artikelen vinden over make-up, eten, reizen en lifestyle. Mijn eetpatroon heeft het afgelopen jaar een andere wending gekregen, toen ik te horen kreeg dat ik een lactose allergie heb. Zo kan ik alvast aankondigen dat de meeste recepten lactosevrij zullen zijn. Als jullie leuke lactosevrije recepten weten, laat ze achter bij de comments!

Wil je graag dat ik ergens overschrijf? Neem dan contact met mij op via berry-up@outlook.com!

Have fun!

Liefs,

Louise

Een gedachte over “Welkom op Berry-Up

Geef een reactie

