Nagels ~ Sally Hansen Miracle Gell

IMG_2870 (2)

Super goed nieuws: gel nagels zonder led-lamp! Sally Hansen heeft een nieuwe nagellak op de markt gebracht, Miracle Gel. Een uitvinding waar eigenlijk alle beauty liefhebbers al een tijdje op zaten te wachten. Zou deze nagellak net zo lang blijven zitten als de nagellak met led-lamp? Ik testte het voor jullie!

Sally-Hansen-Miracle-Gel-Shade-Chart1-595x793(Bron: Pinterest)

Er zijn 47 verschillende kleuren in de Miracle Gel Collectie, exclusief de topcoat. De flesjes kosten €11,99 en bevatten 15 ml nagellak.

Maar hoe kan het zijn dat de nagellak zo lang blijft zitten?

De Miracle Gel-manicure bevat de gepatenteerde ‘Tube Technology’. Hierdoor komen er meer actieve bestanddelen vrij in de gellaag die de nagels voortdurend verzorgen en er zo voor zorgen dat de manicure tegen een stootje kan. Het resultaat? Super glanzende nagels die ultralang mooi blijven. De manicure hardt na verloop van tijd steeds verder uit, waardoor de laag steeds sterker wordt. En dat zonder LED-/UV-lamp! Gewoon licht is al voldoende. En als je het tijd vindt voor een andere look, is Miracle Gel heel eenvoudig te verwijderen met een nagellakremover met of zonder aceton. Geen gedoe met weken, inwikkelen, schrapen of vijlen. (Bron: Sally Hansen)

De kleur die ik voor jullie ga testen is Redgy 330, hierover heen gebruik ik de Top Coat 100.

IMG_2877 Stap 1: Kleur lak IMG_2878 Stap 2: Top Coat

Normaal gesproken breng je als eerst een basecoat aan, maar dat wordt bij deze lak streng afgeraden. Daarom breng ik als eerst een kleur aan.

IMG_2888

Hier boven zie je mijn nagels met twee lagen lak.

IMG_2897 (2)

Dit zijn mijn nagels met de topcoat eroverheen.

Mijn eerste indruk is goed. Mijn nagels zien er mooi uit, de lak is niet dik en ziet er echt uit als gelnagellak. Ook vind ik de kwastjes heel fijn, ze zijn vrij breed waardoor je dicht bij de nagelrand kan lakken. De nagellak is bij mij vijf dagen goed blijven zitten. Voor mij is dit lang, aangezien andere nagellakjes na twee tot drie dagen beginnen te chippen.

Wat ik minder goed vind van deze nagellak is dat de kleur van je nagellak blijft hangen aan het kwastje van de topcoat.

image

Zo zagen mijn nagels er vijf dagen later uit.

De Sally Hansen Miracle Gel is te koop bij drogisten en kost €11,99. Tip: bij de ICIParis Webshop kan je hem kopen voor €10,79!

Liefs,

Louise

3 gedachtes over “Nagels ~ Sally Hansen Miracle Gell

Geef een reactie

